Inici Español English
LA UNIVERSITAT UN VALOR COM A SERVEI PÚBLIC
Logo Fundació
ANTECEDENTS DE LA FUNDACIÓ

La Fundació de la Universitat de Lleida té els seus orígens en el projecte 700 Aniversari de la Universitat de Lleida, com a primera universitat creada a la Corona d’Aragó l’any 1300, per a la gestió del qual l’any 1996 es va crear la Fundació del 700 aniversari.

Josep M. Pujol Gorné, com a president del Consell Social de la UdL, escrivia en relació a la Fundació l’any 2004:

“Assolits els objectius d’aquella etapa, la Fundació de la Universitat de Lleida ha de contribuir a agilitzar les relacions entre el món universitari i els agents externs (socials, econòmics, culturals...) amb accions que caldrà dissenyar i canalitzar.
.........
El Consell Social, en qualitat de membre del patronat de la Fundació, vetllarà per l’assoliment d’aquest atansament tan decisori per a la UdL i actuarà com a garantia i instrument generador de la confiança entre els òrgans propis de la UdL i els externs, en la majoria d’ocasions desconeixedors de la realitat universitària”.

Per a més informació podeu consultar:
Busqueta, J. Eritja, X. Gort, R. Sardoy, E.  700 Aniversari de la Universitat de Lleida. Lleida. 1996.

Fundació del 700 Aniversari. Memòria del 700 Aniversari de la Universitat de Lleida – Estudi General. Lleida. 2001.

Font, A. L’associacionisme cultural, esportiu i assistencial. Barcelona: PC Editorial. 2003

Finestreta electrònica única Relacions universitat-empresa Organització de congressos
Av. de Jaume II, 67 bis, 3a planta
Campus de Cappont 25001 Lleida.
fundacio@udl.cat